Flyttfirma i Enebyberg
Flyttkalle – Din flyttpartner i Enebyberg
Att flytta kan vara en stor och ibland överväldigande uppgift, men Flyttkalle är här för att hjälpa dig varje steg på vägen.
Vad ingår i en bohagsflytt?
När du anlitar Flyttkalle för din bohagsflytt tar vi hand om hela processen från start till mål. Här är vad som ingår:
Vi hjälper dig att skruva isär möblerna inför flytten och monterar upp dem igen på din nya adress. Våra erfarna flyttmedarbetare ser till att dina möbler hanteras med omsorg.
Allt från ömtåliga föremål till större möbler packas och emballeras noggrant med vårt specialanpassade material för att skydda dina ägodelar under transporten.
Med våra moderna och säkra flyttfordon transporterar vi dina möbler och tillhörigheter tryggt från din gamla bostad till ditt nya hem, oavsett om det är inom Stockholm eller till en annan stad.
Våra starka och erfarna medarbetare ser till att även tunga och otympliga föremål flyttas säkert. Vi tar hand om både småsaker och större möbler, inklusive piano och kassaskåp.
I Enebyberg, en vacker och lugn del av Stockholm, erbjuder vi professionella tjänster som gör att du kan fokusera på de viktiga sakerna – som att komma till rätta i ditt nya hem.
Vi vet att varje flytt har sina egna utmaningar. Därför är vårt team inte bara experter på logistik, utan också på att hantera det personliga engagemang som varje flytt innebär. Vi erbjuder en helhetslösning som sträcker sig bortom traditionella flyttjänster. Vill du ha hjälp med att skapa en plan för din flytt eller kanske tips om hur du bäst packar dina saker? Vi står redo att bistå dig med råd och vägledning för att säkerställa att allt går smidigt.
I Enebyberg är vi också medvetna om områdets unika karaktär. Oavsett om du flyttar till en charmig villa eller en modern lägenhet, kan du räkna med att vi respekterar och bevarar den atmosfär som gör Enebyberg speciellt. Våra medarbetare är noggranna och omtänksamma, vilket gör att du kan känna dig trygg under hela flyttprocessen.
Låt Flyttkalle göra din flytt till en positiv upplevelse. Kontakta oss för att diskutera dina behov och få en kostnadsfri offert som är anpassad just för dig.
Vanliga frågor
Kontakta oss omedelbart via e-post eller telefon så försöker vi hitta en ny tid.
Lastning, transport och lossning.
Inom tullarna debiterar vi 15 minuter för framkörning och 15 minuter för körning tillbaka.
Utanför tullarna debiterar vi 30 minuter för framkörning och 30 min för körning tillbaka. Om körsträcka betydligt kortare då debiterar vi den faktiska tiden.
Långkörningar (över 30km) debiteras med 3,5:-/km.
Vi har följande betalnings metoder:
Faktura. Avgift 55:-
SWISH: 1234948394 Avgift 55:-
Betalkort. Avgift 1,75% per transaktion. Vi välkomnar Visa, MC, Amex.
Vi gör alltid kreditupplysning på nya kunder. Observera att vi gör endast anmärknings kontroll som påverkar ej din kreditvärdighet och den typ av kreditupplysning syns ej hos UC eller övriga aktörer.
- Vid godkänd kreditupplysning betalar man alltid mot faktura.
- Vid betalningsanmärkningar gäller direkt betalning efter avslutad uppdrag.
- Vid skulder i Kronofogden gäller förskott betalning innan flytten påbörjas.
Ja, vårt ansvar är försäkrad genom Länsförsäkringar och du hittar försäkringsbevis via denna länk.
Trafiktillstånd finner man via denna länk.
Ja, vi lånar ut flyttkartonger till våra kunder som anlitade oss får flytten
Leverans/avhämtning: tidigast 15 dagar förre flytten
Avhämtning/återlämning: senast 15 dagar efter flytten
Det går bra att köpa flyttkartonger också för 45:- styck.
Vi har minsta debitering på 2 timmar och därefter debiterar vi per påbörjad halvtimme.
Det går bra, tänk dock på hur du ska returnera de. Oftast är det billigare att köpa flyttkartong än att lämna de tillbaka om man flyttar långt bort.